info@zevencs.nl 023-5519155

Eenmanszaak

Wij helpen u graag bij het verzorgen van de administratie van uw onderneming, het opstellen van de jaarrekening en de benodigde belastingaangiften. Onze tarieven worden zorgvuldig bepaald en uiteraard vooraf met u besproken. Zo is steeds duidelijk wat u van ons kunt verwachten en wat u zelf kunt bijdragen om onze dienstverlening zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Indien u hieronder uw gegevens invult en het formulier verzendt, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Persoonlijke gegevens

Naam eenmanszaak*:  
Voorletters*: Achternaam*:
Straatnaam/postbus: Postcode en woonplaats:
Telefoon:  
E-mailadres*:  

De diensten betreffen(gaarne aankruisen, evt meerdere opties mogelijk):



Indien de dienstverlening betreft:
het verzorgen van uw administratie**, vul dan het gemiddeld aantal inkoopfacturen per maand in:

Gemiddeld aantal verkoopfacturen per maand:

Eventuele overige werkzaamheden, te weten:

** Uitgangspunt is dat privé en zakelijke transacties niet van dezelfde bankrekening lopen. Zo niet, dan zal het tarief in overleg bepaald worden.

(u ontvangt automatisch per mail een kopie van uw aanvraag)

* Verplichte velden